Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komercja i etyka

16 grudnia 2013 | Ekonomia i Rozwój
„Mądre zaufanie” S.M.R Covey,  G. Link, Rr. Merrill, Rebis
źródło: Rzeczpospolita
„Mądre zaufanie” S.M.R Covey, G. Link, Rr. Merrill, Rebis

Czy ufanie ludziom, albo firmie to w dzisiejszych czasach zbyt duże ryzyko? Czym kierować się, gdy podejmujemy decyzję - sercem czy rozumem?

Po kryzysie finansowym został równie wyniszczający  i groźny- kryzys zaufania. Nie ufamy bankierom, politykom, rządom, pracownikom i prezesom, ale także marce, transakcji. Tymczasem w zglobalizowanym świecie zaufanie stało się nowym środkiem płatniczym - kluczową kompetencją dla osób zespołów a nawet państw -piszą autorzy książki „Mądre zaufanie" wydanej właśnie przez Rebis. Ma ona pokazać nowatorskie praktyki, które umożliwiają wdrażanie  tego , co nazywamy „mądrym zaufaniem". Chodzi o to aby wartość,  jaką tworzy firma nie miała wyłącznie znaczenia komercyjnego ale również etyczne, a to wyraża się właśnie w słowie zaufanie. Autorzy dowodzą, że wysoki poziom zaufania owocuje też większymi zyskami i wpływami oraz potęguje energię i radość.     —ak

Wydanie: 9716

Wydanie: 9716

Spis treści
Zamów abonament